Цього тижня на уроці англійської мови ми влаштували невеликий міні-проєкт, який подарував багато усмішок та позитивних емоцій. У моєму четвертому класі небагато учнів - лише четверо, але саме це створює особливу атмосферу сімейності та довіри. Діти виготовляли власні картки-листівки, де представляли себе: малювали, писали кілька речень про свої захоплення, сім’ю, улюблені заняття. Після цього кожен мав завдання скласти подібну картку вже про одного зі своїх однокласників. Це був своєрідний обмін історіями: “Я розповідаю про себе - і я розповідаю про тебе”.
У такий спосіб діти не лише тренували базові мовні структури англійською (I am…, I like…, My friend’s name is…), а й розвивали вміння слухати, уважно спостерігати й висловлювати думки про інших. Це дуже важливий крок у формуванні комунікативної компетентності, адже дитина вчиться бачити себе і своїх друзів очима англійської мови. Результатом стали кольорові картки та щирі усмішки на обличчях. А ще - маленьке, але дуже значуще усвідомлення: англійська - це не тільки підручник і вправи, а й можливість розповісти світу про себе та краще пізнати своїх друзів.
Немає коментарів:
Дописати коментар